19 Temmuz 2012 Perşembe

Spor Dünyasından Unutulmaz Replikler


''Futbol, 22 kişinin oynadığı ve sonunda hep Almanların kazandığı bir oyundur.''
Gary Lineker



"Futbol basit bir oyundur, zor olan ise basit futbol oynamaktır." Johan Cruyff


''Kelebek gibi uçarım, arı gibi sokarım'' Muhammed Ali


"15 yaşındayken bir NBA oyuncusu olacağım dediğimde benle gerizekalı diye dalga geçtiler; fakat şimdi hepsinin evinde posterlerim var." 

"Kariyerim boyunca 9000'den fazla başarısız atış yaptım, 300'den fazla oyun kaybettim, 26 kez oyun kazandıracak atışı ıskaladım. Çabaladıkça başarısız oldum, başarısız oldukça çabaladım. İşte başarımın sırrı..." Michael Jordan


"Teknik direktör olmak için, önce futbolcu olmak gerektiğini söylüyorlar... Peki, jokey olmak için de önce at mı olmak gerekiyor..."  

''Dünyadaki en iyi menajer ben olmayabilirim ama benden de iyisi yok.'' Jose Mourinho


''O benim değil, Tanrı'nın eliydi." Diego Maradona


"Bizi sevenleri üzmeyelim baba." Metin Oktay


"Eğer biraz çirkin olsaydım ne Pele´nin ne Maradona´nın adı hatırlanırdı" George Best


’Tanrı beni gol atmam için gönderdi"  Romario


''Köpekler istedi diye atlar ölmez.'' Mircea Lucescu


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder