17 Şubat 2011 Perşembe

A Message From All Crawley


Bu gün işe doğru giderken takip ettiğim bloglara bakıyordum cep telefonumdan. Beğendiğim ve takip ettiğim bloglardan Flying Dutchman da bir başlık gördüm. Öküz, Bildiğin Öküz başlıklı yazısında hafta sonu oynanacak olan Manchester United - Crawnley Town maçı için Crawnley Town taraftarının hazırladığı bir klip paylaşmış.

Klipte oynayan taraftarlardan biri eliyle düşen uçak hareketi yapıyor. Bu da 1958 yıllında Manchester United takımının Münih te geçirdiği uçak kazasına hakaret olarak algılanıyor. Detaya girmeyeceğim siz başlığı tıklayıp okuyabilirsiniz.

Hemen internet te araştırma yaptım ve klibin yenilenmiş versiyonunu buldum. Tatsız olayı bir yana koyarsak çok hoş bir klip olmuş. Ayrıca şarkı ve sözler de güzel. Mike Dobie eşliğindeki orkestra ve taraftarlar FA Cup için ne kadar umutlu olduklarını göstermişler.

Manchester United - Crawnley Town maçı 19.02.2011 Cumartesi Türkiye saati ile 19.15 oynanacak. NTV Spordan canlı yayınlayacak maçı merakla bekliyorum.

A Message From All Crawley


Guess who's in the fifth round? (Ah Ah Ah)
The mighty Crawley Town (Ah Ah Ah)
We will cange the future, it's David... Goliath stand down
Rooney, a message to you Rooney
We' re going to Wembley!

Tubbsy's tearing around (Ah Ah Ah)
Evo's bouncing around (Ah Ah Ah)
Sergio is our future, he's running rings all around (Ah...)
Fergie, a message to you Fergie
We' re going to Wembley!

A message to you Derby
It's fawlty for you torquay
We' re going to Wembley!
Oh Oh It's a message from all Crawley
Oh Oh It's a message to you Rooney
Oh Oh It's a message from all Crawley





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder